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MIYAKE ISSEY展

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こんにちは。麻衣子です。*English follows
国立新美術館のMIYAKE ISSEY展に行ってきました!
彼は、誰もが日常で触れ合う「服」を通して、世界に貢献したいと
デザインをはじめたそうです。

衣服は時代と共に移ろう「ファッション」として存在するのではなく、
より普遍的なレベルで私たちの生活と密接に結びついて生まれる「デザイン」であるという三宅氏の思想。
それを貫きながら、ニューヨークコレクションからパリコレに移り作品を発表。
その後、約30年に渡ってパリコレ等に発表し続け、ブランドを確立。
後に、公益財団法人 三宅一生デザイン文化財団を作り、
信頼するデザイナーに、自分のブランドの継承をされ、現在も進行中。
ものづくりに対する三宅氏の考え方やデザインアプローチが明らかにされていて
その熱意と集中力、妥協のない美への追求。イノベーターとしての生き様に、大変刺激を受けました!
また、チームと共に粘り強いリサーチと実験を行い、革新性と着心地のよさを兼ね備えた衣服を生み出している所が垣間見え、
現在、わたしも素晴らしいチームと共に音楽を進めていくことが出来、本当に幸せを感じています。
一歩一歩、急がず、焦らず、歩んでいきたいと思います。
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Hello! This is Maiko !
I went to MIYAKE ISSEY EXHIBITION in the National Art Center, Tokyo.
He began to design to make a contribution to the world, throughout the clothing people always touch.
Miyake’s notion that clothing is not merely “fashion” ― i.e., something that changes with the times ― but a form of design that is closely connected to our lives on a much more universal level was already apparent.
He participated in the New York Collection to the Paris Collection carrying out his point.
After that, he presented continuously in the Paris Collection etc., about for 30 years, and then he established his brand.
Miyake established The Miyake Issey Foundation, and passed his brand on to the next young artists he relies on.
I was very impressed his enthusiasm, his concentration, his pursuit of the beauty without compromise and his way of life as a innovator because his way of thinking for creating and a design approach is clear.
In addition, I understood that along with his team of designers, he persistently undertakes research and development to create clothing that combines both innovation and comfort.
Now, I also advance music with my nice team of members, therefore I am very very happy !
I would like to go forward step by step calmly.
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